Praca

Czym wyróżnia się dobry deweloper system CRM? Jak wybrać najlepszy CRM do firmy deweloperskiej?

• Zakładki: 34


Duża konkurencja na rynku nieruchomości w Polsce sprawiła, że działy marketingu, sprzedaży i posprzedażowej obsługi klienta w firmach deweloperskich muszą działać coraz efektywniej. Możliwe jest to dzięki wyspecjalizowanym narzędziom, takim jak vox deweloper system CRM firmy Voxcommerce, który może znacząco wesprzeć działania wszystkich specjalistów w firmie. Jak wybrać CRM, by był nieocenionym wsparciem w firmie? Czym wyróżnia się dobry deweloper system CRM?

Rozbudowane moduły i zaawansowane funkcje deweloper system CRM od Voxcommerce

Deweloper system CRM firmy Voxcommerce jest jednym z najbardziej zaawansowanych tego typu produktów w Polsce. Wieloletnie doświadczenie oparte na współpracy z liderami branży nieruchomości, pozwolił doskonalić oprogramowanie z uwzględnieniem najważniejszych potrzeb firm deweloperskich. Dzięki temu vox deweloper system CRM oferuje nie tylko funkcje przydatne pracownikom działu księgowości. Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi (np. programami do marketing automation), przetwarzanie leadów, funkcje pozwalające generować oferty i potrzebne dokumenty, ułatwiona komunikacja pracowników w firmie to kolejne narzędzia dostępne w CRM firmy Voxcommerce.

Jest on również ceniony za moduł strefy klienta, z którego korzystają kupujący mieszkania, w celu sprawdzenia aktualnych rozliczeń czy stanu zgłoszeń serwisowych. Możliwość zgłaszania przez klientów awarii czy innych problemów w strefie klienta oraz szansa szybkiej reakcji przez właściwych dla danego problemu pracowników znacząco przyspiesza posprzedażową obsługę, zwiększając satysfakcję klienta.

Vox deweloper system CRM od Voxcommerce wyróżnia się również przejrzystym interfejsem i brakiem konieczności instalacji oprogramowania na komputerze. Nie można również zapomnieć o bezpłatnej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS, która zapewnia dostęp pracownikom oraz klientom firmy deweloperskiej do systemu z poziomu urządzeń mobilnych. Wszystko to przekłada się na wydajniejszą pracę, częściową automatyzację wielu procesów i większe zadowolenie zarówno pracowników, jak i klientów firmy deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
66 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *